twinkle








ShAriNg LiNk

YaNg SeTia MeNgiKuT Srikandi_Islam

Tuesday, September 14, 2010

RaYa Di PerLis 2010



Salam Aidilfitri di bulan Syawal yang mulia ni kepada semua ummat Islam yang meraikan kemenangan sepanjang 30hari menahan lapar, dahaga dan hawa nafsu pada bulan Ramadhan lalu..

Alhamdulillah..segala puji bagi Allah yang masih sudi memberikan peluang untukku merasai nikmat berpuasa dan berhari raya pada tahun 2010 ni..tak tau la sama ada ini tahun yang terakhir atau akan ada lagi peluangku pada tahun2 mendatang..mudah2an masih dberikan kesempatan kerana aku sbg manusia xpernah puas dgn apa yg ada dan xpernah brpuas hati dgn amalanku slama ni..kalau masih dberikan waktu akan kucuba memperbaiki sgala amal ibadah dan jariahku..insyaAllah...

tahun ni pertama kali dlm hidupku spnjang brgelar isteri slama 4thn ni, aku brhari raya prtama di Perlis brsama ahli kluargaku..sblm ni 3thn brturut2 aku ikut suami braya di n.9..raya ke 3,, ke 4 br dpt jmpa family sndiri so xterasa sgt ksronokan braya tu..

Alhamdulillah raya tahun ni sgt brmakna..dan syukur juga suami xde prasaan sedih sbb prtama kali braya jauhhhhhh dr kluarga setelah melewati usia 31thn..huhu..lebih dari tu, dia sndiri beriya-iya merancang nak balik beraya di Perlis lg raya thn depan..huhu..InsyaAllah..apa taknya, dia kaki pancing..di Perlis, mana2 lubuk pun bleh mmancing..sawah n sungai merata2 so dptlah dia lepaskn gian mmancing..

xdpt nk xplain pnjg2 antara agenda kami sepanjang braya di Perlis..
'a picture worth a thounsand words'..so nikmatilah gmbr2 yg ada ni..






























~~serikandi~~

No comments:

Post a Comment