twinkle








ShAriNg LiNk

YaNg SeTia MeNgiKuT Srikandi_Islam

Saturday, November 20, 2010

MaSiH MenCaRi RuMaH iDaMaN

esok proses mencari rumah di negeri sembilan akan diteruskan lagi..amat2 brharap dapat rumah yg brhampiran LEKAS n sgala kmudahan lain (tapi dengan harga yg berbaloi2..huhu)..kalau boleh dapat rumah semi-d macam kakak di taman desa duranta tu lagiiiiiiiiii bagus..mmg sgt2 brbaloi2..dah la rumah baru dibina tahun ni..cantik..semi-d 2tgkat plak tu..harganya plak cuma RM216k sahaja!!!! mana nak dapat lagi macam rumah baru yang cantik dgn harga mcm tu skrg?brtuah betul kakak saya..bila kol ejen tu, katanya dh habis stok..yg tgl cuma banglo RM338k sahaja...emmmmm..gigit jari la jawabnya..huhu

siapa nak jual rumah macam ni RM216k??saya nak beli..!!

 luas..lapang..pencahayaan yg baik..selesa




satu kepuasan kalau dapat rumah semi-d yang murah macam ni..

emmmmmm...
masih wujudkah rumah sbegini utk merealisasikn impianku?
can anybody help me?

~~serikandi~~

2 comments:

  1. jgn putus asa cegu,,maybe ade rumh yg lebih baek mnnti cegu..

    ReplyDelete
  2. betul2 wa2..esok cikgu akan p cari lg rumah..mana tau ada yg brkenan, trus order je

    ReplyDelete